Start een collectebus

Over Stichting MS Research

Stichting MS Research is dé organisatie die wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak van en oplossing voor multiple sclerose (MS) financiert en stimuleert.

Onderzoek helpt MS de wereld uit, help mee!

MS is helaas nog niet opgelost, maar recente onderzoeksresultaten geven hoop en daadwerkelijk zicht op een betere toekomst die dichterbij is! Zo is er bijvoorbeeld meer inzicht in het ziekteproces en de rol van het afweersysteem. Ook zijn de behandeling van MS en de kwaliteit van zorg zijn vooruitgegaan.

Stichting MS Research werkt zonder overheidssubsidie en is dus afhankelijk van particuliere giften. Uw gift of actie is echt de enige en dus zeer belangrijke inkomstenbron voor onze Stichting.

U steunt goed werk!

Al meer dan 40 jaar zet Stichting MS Research uit Voorschoten zich in voor onderzoek naar de oorzaak van, behandeling en mogelijkheden voor genezing van MS. Daarbij informeren wij de samenleving over de resultaten van het onderzoek. Bovendien dragen wij sinds 2010 ook bij aan het optimaal inrichten van zorg aan mensen met MS.

Zolang er onderzoek is, is er hoop. Draag bij aan een toekomst zónder MS.

Kijk voor meer informatie op www.msresearch.nl

Populaire collectebussen

Feddo VisserFeddo Visser
0 donaties
€ 0 ingezameld

Ook inzamelen voor Stichting MS Research?

We vinden het fantastisch als jij ook een collectebus aanmaakt voor Stichting MS Research. Dit is heel eenvoudig en in een paar minuten gedaan.